marți, 3 iunie 2008

Doamne, ajuta-ma!

Cate nu-si doresc oamenii in viata? Cate nu cerem de la Dumnezeu? Sa implineasca mereu Dumnezeu voia noastra! Spunem in rugaciune "faca-se voia Ta", sa se implineasca voia Domnului cu noi, dar apoi spunem: dar, Doamne, eu asa vreau, eu asa doresc, sa faci, Doamne, voia mea! Vreau casa, masina, bani, vreau sa am numai note de 10, vreau sa am kilograme mai putine, vreau copii, vreau sa ma castoresc acum, cu baiatul asta, ca asta-mi place mie si altul nu vreau, vreau sa intru la facultate, ca daca nu ma supar tare rau, vreau sa am haine de firma, ca toti prietenii mei au, sa am telefon mobil cu 1001 de functii, sa-i uimesc pe toti colegii mei, vreau sa am nasul micut, ca asta e prea mare, urat si stramb, vreau sa am..., vreau sa fiu...,vreau sa..., vreau sa......STOP!
Atatia oameni au primit plinirea cererii lor si apoi n-au fost fericiti, ca n-au stiut ce sa ceara si ce au cerut nu le-a fost spre folos!
Primim de la Dumnezeu daruri si apoi nu suntem fericiti! Nu stim ce sa facem cu darul! Am uitat sa spunem dupa cererea noastra: "Doamne, daca asta-i voia Ta".

Doamne, Tu stii ce-i mai bine pentru mine, Doamne, Tu ma iubesti mai mult decat pot eu pricepe, Tu m-ai adus la viata, Tu ma ajuta! Doamne, vino Tu si ma ajuta!
Daca Il cautam pe Dumnezeu si ingenunchem inaintea icoanei Lui si ne rugam, vedem ca putem fi fericiti si fara telefon mobil cu 1001 de functii, si fara haine de firma, putem fi fericiti si cu nasul pe care il avem, putem fi fericit pentru ca il avem pe Hristos in viata noastra.

Va recomand un filumulet care m-a impresionat foarte mult:

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai spus un mare adevar! Ca putem trai o viata linsitita si fara obiecte de lux ca uneori tot ce avem nevoie este Dumnezeu !
,,Cauta mai intai imparatia lui Dumnezeu si restul se va adauga voua!"
Minunat! Esti inspirata!

Ramona spunea...

Viata insasi e o inspiratie pentru toti, draga Cami..., cu toate bucuriile si tristetile ei.