joi, 10 iulie 2008

Rugăciune ce se rosteşte în zorii dimineţii

"Doamne, dăruieşte-mi să primesc cu linişte sufletească tot ce-mi va aduce ziua de azi. Învredniceşte-mă să mă dau intru totul Sfintei Voii Tale. În tot ceasul , povăţuieşte-mă şi în toate mă sprijineşte. Oricare vor fi veştile pe care le voi primi in timpul zilei, învaţă-mă să le primesc cu sufletul liniştit şi întărit în credinţă că peste toate este Sfântă Voia Ta. În toate faptele şi cuvintele mele, Tu călăuzeşte-mi simţirile. În toate întâmplările neaşteptate, nu mă lăsa să uit că totul vine de la Tine. Învaţă-mă să fiu deschis şi înţelept cu fiecare dintre cei de aproape ai mei, pe nimenea amărând, pe nimenea întristând. Doamne, dă-mi putere să port osteneala zilei de astăzi şi toate întâmplările din vremea ei. Călăuzeşte-mi voia şi învaţă-mă să mă rog curat, să nădăjduiesc, să cred, să iubesc, să rabd şi să iert." Amin.

RUGĂCIUNEA STAREŢILOR DE LA OPTINA

Niciun comentariu: