luni, 1 septembrie 2008

Intre rock si Iubirea lui Dumnezeu

Recent am citit o carte în care un om se descoperă în toată sinceritatea lui, mărturisind drumul său de la moarte la viaţă, de la întunericul păcatului la Lumina lui Hristos.
Cartea se numeşte “
Între rock si iubirea fără sfârşit. Confesiuni”, autor fiind Cristian Şerban.
O aveam de ceva vreme şi o aşezasem “la vedere”, să-mi fie la îndemâna, să o citesc, însă îmi găseam mereu altceva de făcut. Când o prietenă m-a invitat să o însoţesc intr-o călătorie de câteva zile la Sibiu, mi s-a părut momentul potrivit să o iau cu mine. Astfel, iată, a trebuit să merg la Sibiu ca să o citesc :) Despre Sibiu, oraşul plin de istorie si despre impresiile puternice pe care mi le-a lăsat, voi vorbi alta dată, acum mă opresc mai mult asupra cărţii.
Citind cartea, am cunoscut un om. Un om care vorbeşte despre Dumnezeu, despre marea iubire a lui Dumnezeu faţă de oameni, faţă de cel căzut în păcat, pe care îl aşteaptă să se întoarcă pentru a-i oferi toate bunătăţile, asemenea fiului risipitor care se întoarce la casa Tatălui său.

Am trait, alaturi de autor, bucuriile si tristetile sale, am lacrimat si m-am bucurat, si nu pot să nu mă gândesc la cât de mare e iubirea Dumnezeului nostru faţă de oameni!

Recenzii:
„Cartea de faţă este scrisă si pentru cei ce se numesc pe sine rockeri, punkisti, desfrânaţi, beţivi, libertini etc., ca o mărturie implicită că si pe aceştia Dumnezeu îi iubeşte si îi aşteaptă cu răbdare ... „
Pr. Claudiu Băzăvan

„Nu trebuie inteles că muzica rock este un lucru rău, ci doar că acest gen muzical nu aduce mântuire sufletului. Când pierzi vremea cu lucruri atât de lumeşti e greu de crezut că poţi căpăta darurile cereşti...”
Prof. Loredana Gustea

„Cristian Şerban s-a hotărât să lupte, să dezlege "piatra de moară" de la gâtul unora "dintre aceştia mici" ai lui Hristos şi implicit să întindă o mână celor ce se scufundă în apa tulbure a ambiguităţilor sensurilor vieţii fără Dumnezeu. O face delicat, tainic, vorbind nu despre greşelile altora, ci despre ale lui, pe care Domnul în bunătatea Sa le-a acoperit. Citiţi în tihnă şi meditaţi!„
Laurenţiu Dumitru

Autorul:
„Fie că scriu despre muzica rock, capcanele Internetului, despre tentaţiile “moderne” sau bolile sufletului, in fiecare cuvânt pe care îl aştern pe foi, fiţuici, pe ecranul calculatorului sau chiar pe bilete de autobuz as vrea să-L mărturisesc pe Iisus Hristos.
Paradoxal insă, ori de câte ori recitesc acel ceva orchestrat de mintea mea în biete slove, am impresia vie că nu eu scriu despre El, ci că El scrie despre mine.”
Cristian Şerban


Tipărită cu binecuvântarea Înalt Prea Sfinţitului Părinte Dr. Nifon, Arhiepiscop al Târgoviştei
Editura Apologet - Craiova, 2006
Cartea poate fi comandată online de pe site-ul Librarie.net

Niciun comentariu: