marți, 11 noiembrie 2008

Sfantul Mare Mucenic Mina-gasitorul lucrurilor pierdute

Sfantul Mare Mucenic Mina este cunoscut ca si protectorul celor pagubiti sau gasitorul lucrurilor pierdute.
In cuvinte simple voi spune o mica intamplare despre ajutorul Sfantului Mina.
Fratele meu si-a pierdut acum cinci ani verigheta. A cazut in curte, in iarba mare. Au cautat-o, si el si sotia, dar n-au gasit-o.
Cumnata mea si-a amintit atunci de un sfant despre care ii povestise bunica ei, si care a ajutat-o sa isi gaseasca cercelul. Acela era Sfantul Mina.
Astfel, s-au pus amandoi sa se roage. Au aprins o lumanare si, in genunchi, au citit acatistul Sfantului Mina.
A doua zi, sambata, au iesit in curte si au cautat-o din nou. Iarba era mare, dar si dorinta lor de a gasi verigheta. N-au gasit-o...S-au gandit, dupa un timp, cu tristete, ca nu o vor mai gasi niciodata...
Duminica am mers si eu la ei si am cautat toti prin curte. Noaptea plouase si spuneau ca acum, precis a intrat cu totul in pamant...Nu am gasit-o.
Luni dimineata cumnata mea a iesit in curte si, in soarele diminetii, a vazut ceva stralucind in iarba. Un cerc luminos. Da, era verigheta, intrata pe jumatate in pamant!
Intamplarea aceasta o spune cumnata mea fiecarui om care se mai indoieste de rugaciunile indreptate spre Sfantul Mina, ajutătorul celor păgubiţi.
(fotografii realizate in Catedrala Mitropolitană „Sfânta Treime” din Sibiu)
Ramona P.
(edit)
La Rosiori, in judetul Suceava, se afla Manastirea Sfantul Mare Mucenic Mina, manastire cu obste de calugari, avand 7 vietuitori in luna septembrie 2007.
Din 2003, aici se afla si o particica din Sfintele Sale Moaste insotite de Sfantul Acoperamant de pe Racla Sfantului Mina din Egipt.
Aici gasiti mai multe informatii despre manastire: http://msmina.ro/istoric_manastire.html
Preiau anuntul de pe site-ul manastirii, pentru cei care doresc sa ajute material sau financiar sfantul lacas:
Va rugam, in masura posibilitatilor, sa participati alaturi de noi sprijinindu-ne material sau financiar la infiintarea acestui Sfant lacas. Multumindu-va pentru intelegere si pentru binele acordat pana in prezent ne rugam Domnului pentru sanatate, dragoste in familiile dumneavoastra si pentru iertarea pacatelor. Dumnezeu sa va ajute in continuare sa fiti alaturi de noi pana la terminarea acestui Sfant lacas. DUMNEZEU SA VA BINECUVINTEZE AMIN Staret arhimandrit, ENE RAICU VARNAVA.
Cont lei: RO73RZBR0000060001261340
Cont EURO: RO54RZBR0000060002970240
Raiffeisen Bank filiala Falticeni
e-mail: msmina@msmina.ro
Despre Sfantul Mina:

Niciun comentariu: