vineri, 17 iulie 2009

Promovare

Da, e un fel de reclamă :) La ce? La abţibilde ortodoxe . Am văzut şi mi-au plăcut foarte mult. Voi comanda şi eu şi le voi lipi pe uşă, pe calculator, pe mobilă, cam peste tot, să am în faţă mereu numele Domnului. De câte ori le voi vedea, le voi citi.
M-am mai gândit la asta. Am găsit link-ul mai demult, dar nu i-am dat importanţă, însă acum le-am văzut mai bine şi chiar arată frumos.
Când eram în liceu, lipeam pe uşă tot felul de afişe sau postere, iar pe caiete -abţibide de la gumă, cu actorii din filmul Beverly Hills 90210:) în special pe cel de română şi pe carnetul de elev. Acum voi lipi altceva:).
Daţi un clik pe link-ul de mai sus (sau aici) şi veţi vedea ce frumoase sunt.

2 comentarii:

Irina spunea...

ce idee super!!!

imi voi face comanda cand ma intorc acasa!

Doamne, ajuta!

te imbratisez!

Ramona spunea...

Te imbratisez si eu cu drag.
Sa te bucuri de tot ce vei gasi in cale si sa te intorci cu bine.
Doamne, ajuta!