sâmbătă, 10 octombrie 2009

Schimb de carte ortodoxa (capitolul 2)

Am amanat a doua intalnire la Schimbul de carte ortodoxa, din septembie, in luna octombire, si ne intalnim, asadar, maine, in acelasi loc si la aceeasi ora. Cred ca unii vor recunoaste afisul de la prima intalnire (desigur, am schimbat data si, in plus, am adaugat un amanunt esential). Am pastrat acelasi format din doua motive, unul este ca mi-a placut foarte mult cum a iesit prima data si al doilea motiv- pentru ca pur si simplu nu am avut timp sa fac altul impreuna cu prietena mea:) Stiti si voi vorba aceea "timpul nu mai avea rabdare cu oamenii". Ei bine, uneori simt si eu asta...
Trecand peste toate acestea, va astept cu drag la Schimbul de carte ortodoxa de maine, ora 19.00, in sala de mese a asezamantului social din curtea bisericii "Sf. Iosif Marturisitorul". Nu uitati sa aduceti cu voi o carte:)

Niciun comentariu: