duminică, 28 februarie 2010

Cuvinte bune de citit

Din comentariile primite la postarea Se mai meritã sã ţii fecioria în ziua de azi?
Bune de citit si de luat aminte.

*Ancuta spunea...

Un baiat care NU te respecta, NU TE MERITA! Un baiat cuviincios nu va cere niciodata un astfel de lucru...sa-ti pierzi fecioria,ca sa-i arati ca-l iubesti! E un santaj...prin asta te face doar sa crezi ca nu vei mai gasi altul ca el, ca-l vei pierde si niciodata nu vei mai gasi o persoana care sa-l inlocuiasca...total gresit!...vrea doar sa induca frica de a nu ramane singura...si prin asta multe fete cedeaza!
Un baiat care iubeste cu adevarat nu se uita doar la trupul fetei, ci ceea ce se afla in sufletul ei...
Inca un lucru...de cele mai multe ori dupa ce fata se casatoreste, nefiind fecioara, sotul ii poate reprosa ca n-a fost cuminte...sau o poate jigni(stiti voi cum) pt ca n-a stiut sa se pazeasca.Doamne fereste de astfel de reprosuri!E foarte dureros!
Mai mult...Am auzit din gura baietilor ca ei cand se vor casatori...nu-si vor lua fete "folosite"!!!Ca sa vezi!...mai mult le desconsidera,nu le mai respecta,le considera carpe, lipsite de cinste...bune doar de distractie! Niciodata un baiat nu va face casa cu o fata care nu-si respecta trupul, care se ia dupa lume si moda(ma refer la tot felul de haine provocatoare, sau in timpul iernii cand umbla mai dezbracate)pt ca stiu ei ca vor fete sanatoase, intelepte,care sa aiba grija de familie si de ei...iar dc se vor casatori cu astfel de fete nu vor gasi fericirea pe care o vor avea sotii care traisc in sfintenie si curatie, va fi doar placerea,iar in rest nici nu-mi imaginez...o viata seaca!
Asa ca fetelor paziti-va fecioaria, cel mai de pret dar si mai de cinste in fata baietilor...Fetele care isi vor pazi fecioaria...vor avea o casnicie binecuvantata, fericita!
De ce sa nu cautam acele persoane care ne respecta, care ne accepta asa cum suntem...si ne modelam dupa lume, care nu vrea decat sa fure de la noi tot ceea ce ne-a dat Dumnezeu mai de pret?
Spre acele persoane imi indrept si eu gandul, cele cu bun simt, care stiu sa respecte si sa cucereasca o fata!Doamne ajuta!

*Anonim spunea...

e grea lupta fecioriei dar se merita caci rasplata e fericirea vesnica cu Domnul,Maica Sfanta si Sfinti...

*Ek spunea...

Buna.Am 20 de ani si voiam sa-i dau un sfat Adinei.Nu fa asta,chiar daca te paraseste,dar daca te rogi lui Dumnezeu sa faca ce e mai bine pentru voi,vei avea doar de castigat.Te-ai gandit ca poate el nu e potrivit pentru tine?Adica,iubirea nu e ceva material sau trupeste.Iubire e atunci cand ar fi in stare sa-si dea viata pentru tine,asa cum a facut Mantuitorul pentru noi nu sa te santajeze cu astfel de lucruri.Si daca iti pierzi fecioria cu el ce crezi ca va ramane mereu cu tine neaparat,eventual se va lauda sau va avea stima de sine crescuta,dar asta nu-l va impiedica sa te paraseasca mai tarziu din diverse motive.
Am fost cu o fata 3 ani si mi-a zis de la inceput ca nu poate avea relatii cu mine de cand eram de 3 luni impreuna si am acceptat asta(si eu sunt fecior ca ea)pentru ca o iubeam si pentru ca nu-mi pasa de lucrul asta si pentru ca visam ca toate astea sa se intample in noaptea nuntii-mi se pare foarte frumos.
As minti sa zic ca nu ma simt uneori ciudat ca inca sunt fecior in timp ce alti baieti au experienta deja si faptul ca unele fete m-ar considera extrem de conservator in privinta asta.Stiu ca oricand mi-as putea-o pierde,e foarte usor,dar prefer sa o pastrez pentru cea care ma va iubi cu adevarat.
E foarte greu in ziua de astazi cand desfranarea e promovata mereu,oriunde.Uneori cred ca traim intr-o lume nebuna,in care patimile sunt vazute ca valori de pret.
P.S.:Sa stii ca si eu traiesc in lumea urbana ca tine si crede-ma ca e mai greu sa rezisti ca baiat in ziua de azi cand fetele sunt pe jumatate goale.

Niciun comentariu: