sâmbătă, 19 iunie 2010

Cum a fost la Schimb de carte ortodoxa, cap 5, Baia Mare

Si de data aceasta a fost frumos, iar bucuria (re)întâlnirii cu vechi și noi prieteni a fost mare.
10 tinerii ne-am întâlnit, după vecernie, sa vorbim despre cărțile pe care le-am citit, prezentându-le și altora. Așadar, am vorbit despre Diavolul este politic corect, de Savatie Baștovoi, Oscar și Tanti Roz, de Eric-Emmanuel Schmitt, Fapte minunate de la părinti atoniți și despre Ogorul cu îngeri, de Pr. Constantin Necula. S-a făcut și schimb de cărți, adică s-au dat cărți cu împrumut spre citire, iar eu am primit cărțile împrumutate data trecuta :)
N-am sa spun mai multe cuvinte, doar ca mi-e tare drag proiectul asta Schimb de carte ortodoxa, și de fiecare data sunt întrebată când va fi următoarea întâlnire, ceea ce ma bucura.
Mi-as dori sa fiu un pic mai constanta în organizarea ei, sa fie o data pe luna...dar nu știu dacă voi reuși.

Ramona

Niciun comentariu: