joi, 17 iunie 2010

Dragostea care ne smintește - O carte pe care as dori sa o vad reeditata

"Ne smintim pentru ca preotul cutare e nevrednic, dar Dumnezeu il rabda. Ne smintim ca femeia cutare a fost lasata la impartasanie, desi noi stim ca a facut avort. In sfarsit, ne smintim ca Dumnezeu e bun si milostiv. De fapt, daca stam bine sa ne gandim, singurul lucru care ne sminteste este dragostea, dragostea pe care Dumnezeu o revarsa asupra altor oameni, pe care noi ii socotim nevrednici.
Mi-am dat seama ca toata viata noastra nu facem decat sa-i reproșăm Domnului, asa cum au facut-o lucratorii viei din pilda evanghelica, faptul ca El le da si celor din al 11-lea ceas la fel ca noua, dar parca chiar mai mult.
Am adunat in aceasta carte oameni si intamplarile lor, oameni "anonimi": puscariasi, vagabonzi, cersetori, pur si simplu oameni, intr-un fel de "pateric de strada", pentru a pune inainte taina dragostei lui Dumnezeu, taina omului."
Dragostea care ne smintește - Pr. Savatie Baştovoi

4 comentarii:

Dana spunea...

Multumesc ca mi-ai amintit!

Mariana spunea...

O cartulie minunata despre iubirea lui Dumnezeu fata de oameni, netrecuta prin filtrul niciunui interes, afara poate de acela de a ne mantui...
La fel de mult mi-a placut "O pogorare la iad".

Ramona spunea...

Doamne, ajuta, Dana!

Ramona spunea...

Mariana, îmi place cum i-ai spus, o carte "despre iubirea lui Dumnezeu fata de oameni".
Am cautat-o mult, dar nu se mai găsește, și e atât de necesara! La noi la biblioteca județeană știu ca este un exemplar sau doua- de acolo am luat-o mai demult-, dar as dori sa o am la mine în biblioteca, sa o citesc/recitesc de câte ori simt nevoia.
Tare m-as bucura sa fie reeditata.