marți, 20 iulie 2010

Even When-Cara Tower


Even When sau un pom înflorit într-o curte plină de gunoaie...

Even When

Even when I'm over worked
Even when I'm under paid
Even when I can't fall to sleep
and the clock on the wall just creeps in slow motion.
Even when I'm the flavor of the month
Even when I've been rejected on all fronts
Even when I loose control
and decide it's just better to roll with the punches.
I have life
I have feeling
I exist
I am breathing
I have time
I have strength
I have possibilities.
Even when I'm unemployed
Even when the world around me has been destroyed
Even when I'm out on a limb
and the chances of winning are slim or next to nothing.
Even when I've been humbled by my loss
Even when I'm hammered up my own cross
Even when I'm out in the blue
sporting a new tattoo that just says loser.
I have life
I have feeling
I exist
I am breathing
I have time
I have strength
I have opportunity.
When my hope no longer gives shelter to my pain
When all my good intentions leave me standing in the rain
once again,
I will remember, I will remember, I will remember
I have life
I have feeling
I exist
I am breathing
I have time
I have strength
I have possibility.
Truth is not a pearl dropped in the bottom of the sea
Truth is not a dream
Truth is not living in some book or new philosophy
Truth is dancing in simplicity
Inside of you, inside of me
Truth is not a dream. not a dream, not a dream.

Chiar dacă

Chiar şi atunci când muncesc peste limită,
Chiar şi atunci când sunt plătit mai puţin,
Chiar dacă nu pot adormi,
Şi ritmul rar al ceasului de pe perete îmi dă fiori,
Chiar şi atunci când sunt picanteria lunii,
Şi dacă sunt respins pe toate fronturile,
Chiar dacă îmi pierd controlul,
Şi cred că ar fi mai bine să fiu pedepsit,
Eu am viaţa.
Am sentimente,
Exist,
Respir,
Am timp,
Am putere,
Am posibilităţi.
Chiar şi atunci când sunt şomer,
Chiar şi atunci când lumea din jurul meu a fost distrusă,
Chiar şi atunci când mă agăţ doar de o creangă,
Şi şansele de câştig sunt slabe sau aproape nule,
Chiar şi atunci când am fost umilit de pierderea suferită,
Chiar şi atunci când am bătut cuie în propria mea cruce,
Chiar şi atunci când ies afara îmbrăcat sportiv, în albastru, cu un nou tatuaj care spune doar ratat,
Eu am viaţa.
Am sentimente,
Exist,
Respir,
Am timp,
Am putere,
Am oportunităţi.
Când speranţa mea nu mai dă adăpost durerii mele,
Când toate intenţiile mele bunele mă lasă stând în ploaie,
încă o dată,
Îmi voi aminti, îmi voi aminti, îmi voi aminti (că)
Eu am viaţa.
Am sentimente,
Exist,
Respir,
Am timp,
Am putere,
Am posibilităţi.
Adevărul nu este o perlă pe fundul mării.
Adevărul nu este un vis.
Adevărul nu trăieste în niste cărţi sau într-o nouă filozofie.
Adevărul este dans în simplitate,
În interiorul tău, în mine.
Adevărul nu este un vis.
Nu-i un vis, nu-i un vis.

Traducere Dana@Ramona

2 comentarii:

Serafim Pantea spunea...

Faină, tare faină cântare.

"Adevărul nu este o perlă pe fundul mării.
Adevărul nu este un vis.
Adevărul nu trăieste în niste cărţi sau într-o nouă filozofie.
Adevărul este dans în simplitate,
În interiorul tău, în mine.
Adevărul nu este un vis.
Nu-i un vis, nu-i un vis."

Tare fain.

Ramona spunea...

:)