Alina Manole-Colinda copacului


Muzica si text: Alina Manole

Comentarii

corina a spus…
Ramona unde este casa undeva la tara?Si eu am un vis o casuta mai mititica undeva la tara!!!!Pe mine de moment ma opresc copiii sa locuim la oras.Pentru scoala si chiar si noi depindem demoment de servici.Ai gradina?Sa o umpli cu flori pe marginea potecelului......:)
Ramona am o problema cu netul nu-mi merge si nu pot sa postez prima lectie la patchwork.:( Asa ca pana mi-l repara nu mai pot posta. nimic. Acum vorbesc de la sora mea de acasa.Sper sa il am pe saptamana care vine.
corina a spus…
Ramona ce mult mi-ar place sa spun si eu ca tine ma mut in casa noua la tara.....Ai gradina? sa o umpli cu floricele pe marginea potecutului!!!
Eu am o problema cu netul nu-mi mai merge este stricat pana il repar nu pot sa mai postez nimic.Am pregatit primul pas de Patchwork adica prima tehnica iar acum am ramas in pana.Oricum o sa te anunt cand il am din nou.Iti doresc sa te simti minunat alaturi de familia ta in casa cea noua si Domnul si Maica Domnului sa va ocroteasca!
Ramona a spus…
a, nu, casuta mea e un apartamanet in oras, dar e frumos:)
la iarna coasem:)
Dumnezeu sa te binecuvinteze.

Postări populare de pe acest blog

Ajutorul venit prin rugaciunea catre Maica Domnului

În mine e iadul, în mine e raiul...

Paraclisul Maicii Domnului