marți, 5 octombrie 2010

Alina Manole-Colinda copacului


Muzica si text: Alina Manole

3 comentarii:

corina spunea...

Ramona unde este casa undeva la tara?Si eu am un vis o casuta mai mititica undeva la tara!!!!Pe mine de moment ma opresc copiii sa locuim la oras.Pentru scoala si chiar si noi depindem demoment de servici.Ai gradina?Sa o umpli cu flori pe marginea potecelului......:)
Ramona am o problema cu netul nu-mi merge si nu pot sa postez prima lectie la patchwork.:( Asa ca pana mi-l repara nu mai pot posta. nimic. Acum vorbesc de la sora mea de acasa.Sper sa il am pe saptamana care vine.

corina spunea...

Ramona ce mult mi-ar place sa spun si eu ca tine ma mut in casa noua la tara.....Ai gradina? sa o umpli cu floricele pe marginea potecutului!!!
Eu am o problema cu netul nu-mi mai merge este stricat pana il repar nu pot sa mai postez nimic.Am pregatit primul pas de Patchwork adica prima tehnica iar acum am ramas in pana.Oricum o sa te anunt cand il am din nou.Iti doresc sa te simti minunat alaturi de familia ta in casa cea noua si Domnul si Maica Domnului sa va ocroteasca!

Ramona spunea...

a, nu, casuta mea e un apartamanet in oras, dar e frumos:)
la iarna coasem:)
Dumnezeu sa te binecuvinteze.