Deadly food


Daţi clik pe wiew subtitles şi algeţi limba română.

Comentarii

Dana a spus…
Imi place entuziasmul lui. Mi-ar placea sa vina si pe la noi sa ne mobilizeze... Oricum, deocamdata mi-am insusit o reteta recomadata de el, e un inceput.
Ramona a spus…
Si mie imi place, vorbeste cu pasiune si crede cu tarie in ceea ce spune.
Am cumparat o carte de-a lui, sunt acolo retete pe cat de interesante si simple, pe atat de sanatoase.
Timp de o saptamana am incercat sa renunt la zahar. A mers...pana intr-o zi cand am mancat ciocolata si m-am simtit ca un om care isi ia doza de drog. M-am speriat de mine.
Am inlocuit zaharul cu mierea.
Imi spunea o prietena ca se poate inlocui si cu stevie (cumparata de la magazinele naturiste, de la plafar).

Postări populare de pe acest blog

Ajutorul venit prin rugaciunea catre Maica Domnului

În mine e iadul, în mine e raiul...

Paraclisul Maicii Domnului