joi, 3 februarie 2011

Avort in cazul unui viol? Raspunde fiica unei fete care a fost violata cand avea 15 ani


Pam Stenzel 
"Acum 31 de ani, o adolescenta de 15 ani care a ramas insarcinata, a fost nevoita sa ia o decizie foarte grea, mai grea decat altele, pentru ca a fost violata; dar a decis sa-i dea viata fiicei sale si sa o dea unei familii adoptive. Acea fiica am fost eu.
Tatal meu biologic este un violator, nici macar nu stiu care este nationalitatea mea, dar sunt o fiinta omeneasca si sunt valoroasa. Viata mea nu valoreaza mai putin decat a voastra... si nu meritam moartea pentru crima pe care a comis-o tatal meu... Am ascultat tot ce s-a spus, toti spun ca “fiecare copil trebuie dorit si planuit (asteptat), tu esti o eroare”. Nu cred in asta! Cred ca fiecare copil este dorit de cineva si cred ca Dumnezeu, in milostivirea Sa- nu voi intelege asta pana ce nu Il voi vedea fata catre fata- dar cred ca a avut un plan pentru mine. Nu o cunosc pe mama care m-a adus pe lume, sper sa o cunosc intr-o buna zi. Daca nu o voi cunoaste aici pe pamant, o voi cunoaste in cer. Si cand o voi intalni, o voi imbratisa si ii voi spune ca o iubesc, pentru ca ea m-a iubit, m-a iubit suficient pentru a-mi da viata si m-a iubit suficient pentru a-mi da un al doilea dar minunat pe care l-am primit in viata, familia mea. Nu stiu unde as fi acum daca ea ar fi evitat sa ma nasca si ii multumesc pentru ca mi-a dat o familie."

Traducere- Ramona Pop

Niciun comentariu: