miercuri, 2 martie 2011

Rugaciunea de azi

Ce-ar fi sa-mi petrec parte din ziua mea gandindu-ma la calitatile mele, mai mult decat la slabiciunile mele? De ce sa nu ma gandesc la victorii, in loc la esecuri – la felul in care sunt bland si binevoitor? A fost dintotdeauna tendinta mea sa cad intr-o auto-hipnoza cinica, atribuind etichete denigrante practic la orice am facut, spus sau simtit. Doar pentru azi, voi petrece o jumatate de ora in liniste, incercand sa-mi formez o perspectiva cat mai pozitiva asupra vietii mele. Am eu curajul sa schimb ceea ce pot?

Rugaciunea de azi
Prin liniste si reevaluare proprie, fie ca eu sa am o atitudine mult mai pozitiva. Daca sunt copilul lui Dumnezeu, creat in imaginea sa, trebuie sa fie ceva bunatate in mine. Ma voi gandi la aceasta bunatate, si felul in care se manifesta. Voi inceta sa ma denigrez, chiar si in cele mai ascunse ganduri ale mele. Voi respecta ceea ce apartine lui Dumnezeu. Ma voi respecta pe mine insumi.

Ce sa-mi amintesc azi
Respectul de sine este respect fata de Dumnezeu.

Programul Sf. Dimitrie
Din Meditaţii de la grupul Sf. Dimitrie

Niciun comentariu: