miercuri, 28 septembrie 2011

Nu e de ajuns să iubeşti

Jacques Salomé

Nu e de ajuns să îi spun te iubesc daca nu pot primi toata aceasta dragoste în mine,
Nu e de ajuns să vreau sa fiu iubit daca relatia mea nu este în acord cu darul iubirii primite.
Nu e de ajuns să îmi exprim dorintele, trebuie de asemenea sa accept sa nu le impun.
Nu e de ajuns ca ea să-mi spuna dorintele ei, daca nu stiu să le primesc sau să le amplific.
Nu e de ajuns să o las sa creadă ca vreau o relaţie de cuplu când eu îmi doresc doar sa ne întâlnim.
Nu e de ajuns să raspund asteptarilor ei daca nu stiu sa le exprim pe ale mele.
Nu e de ajuns să o las să creadă că mă poate iubi, dacă mie mi-e teama de iubire sau mi-e frică să devin dependent.
Nu e de ajuns să mă las iubit dacă nu sunt sigur de propriile mele sentimente.
Nu e de ajuns să fiu pasional dacă nu disting nevoile ei de ale mele.
Nu e de ajuns să mă arăt cu ea dacă nu o văd când suntem împreună.
Nu e de ajuns să îi promit ziua de mâine dacă nu sunt capabil să traiesc în prezent.
Nu e de ajuns să îi spun: vreau sa traiesc cu tine dacă nu sunt eliberat de angajamentele mai vechi.
Nu e de ajuns să îi spun: poti conta pe mine dacă eu sunt încă dependent.
Nu e de ajuns să îi fiu fidel dacă simt ca nu îmi sunt fidel mie însumi.
Dar uneori e de ajuns să-mi asum riscul de a spune toate acestea şi mai multe pentru a începe să construim împreuna dincolo de întâlnire, o relatie plină de viaţă.

Niciun comentariu: