sâmbătă, 1 octombrie 2011

Indiferenţa ucide!



Dr. Emoto Masaru a realizat un experiment care demonstrează că indiferenţa ucide.
El a pus orez în trei vase mari peste care a pus apă. În fiecare zi, timp de o lună a spus:
Multumesc primului vas cu orez, Esti un idiot! celui de al doilea vas, iar pe cel de al treilea l-a ignorat complet. Dupa o lună, orezul din vasul căruia i s-a spus Multumesc a început să fermenteze, având un aspect sănătos şi răspândind un miros plăcut. Orezul din al doilea vas s-a înnegrit, iar orezul din vasul care a fost ignorat, a mucegăit.

Dr.Emoto Masaru spune ca acest experiment ne arată o lecţie importantă, în mod special ne arată cum să ne comportăm cu copii. Ar trebui să avem grijă de ei, să le dăm atenţie şi să comunicăm cu ei. Indiferenţa face cel mai mare rău.

2 comentarii:

Ioan spunea...

Deci e foarte interesant. Si e adevarat ca, cuvintele cantaresc greu, chiar si expresia fetei si starea sufleteasca influenteaza lucrurile din jurul tau, am observat asta de nenumarate ori. Poti saluta pe cieva cu un "Salut" indiferent, sau cu un "Salut" plin de dragoste si afectiune, persoana care e salutata simte imediat si iti raspunde pe aceeasi frecventa. E uimitor, si tatal meu cand avea gradina de legume, cand uda rosiile vorbea cu ele, "le dragalea" si le iubea, si intr-adevar erau cele mai mari, ca pe langa gradina lui tata mai erau si altele. Acum incerc si eu sa vorbesc cu florile din camera si sa am grija de ele in mod sincer. Ar fi ideal sa pot face asta si cu cei din jurul meu, indiferent de om.

Multumesc de articol,

Alex

Ramona spunea...

Alex, ai dreptate! Aşa este. Mă bucură mult ce-ai spus.