duminică, 27 noiembrie 2011

Conversations with God: The Movie - Official Trailer

2 comentarii:

Ioan spunea...

Sincer, mi-a placut enorm de mult filmul si nu numai ca mi-a placut dar m-am si folosit in aceeasi masura. L-am vazut acum 2 ani cred, m-a facut sa plang de fiecare data(m-am mai uitat de 2 ori la el, ultima data ieri, si nu vazusem postarea de pe blog)...dar, m-am temut de ispita (fiind un film dupa o carte protestanta sau non ortodoxa, chiar daca nu are nimic rau in el, totusi lumea s-ar putea sa se intereseze de carte sa o citeasca, acolo nu mai stiu ce scrie. Tu ai citit-o Ramona?

Doamne ajuta-ne!

Alex

Ramona spunea...

Mulţumesc mult, Alex, pentru mesaj. Mă bucur că ţi-a plăcut filmul. Şi pe mine m-a impresionat. Da, la baza lui se află o carte, dar eu n-am citit cartea, doar am văzut filmul şi m-a impresionat atât de mult încât am pus pe blog trailerul.
Multe secvenţe merită revăzute. :)

Acuma, ce să zic...să luăm şi noi ca albinele, ce e bun din fiecare ''floare''. :)