sâmbătă, 9 iunie 2012

Iubirea contează (Love Matters)

Căutând nişte informaţii pe net despre câteva teme legate de viaţă, am găsit un site adresat tinerilor din America, unde, iată, există o mişcare care a redescoperit frumuseţea vieţii curate, şi au reînceput să preţuiască fecioria. Un simplu clik mi-a deschis în faţa ochilor o revistă adresată tinerilor, numită Love Matters, şi aseară am citit mare parte din ea. Azi am postat mai jos un fragment din paginile revistei şi voi continua cât îmi va permite timpul.


Fragment din LoveMatters.com Advertising Supplement: Volume 14, 2008


What Part of ''NO'' Don't You Understand?


Ţine minte, expresiile standard pe care un băiat le foloseşte pentru a convinge o fată să facă sex împreună, cer răspunsuri puternice care să pună capăt presiunii o dată pentru totdeauna. Vorbeşte categoric şi hotărât cu un puternic ''NU'' şi presiunea se va opri. Nu te mai întâlni cu cei care consideră că e ok să faci sex înainte de căsătorie. Întâlnirile sunt pentru a găsi omul potrivit pentru căsătorie, aşadar, dacă nu vrei să te căsătoreşti cu un ''învins'', nu te întâlni cu unul.

Replici pe care le poţi folosi cu succes!

Expresia standard: Am făcut-o cu toate fostele mele prietene.
Răspuns: Nu şi cu aceasta. Apropo, acum eu sunt fosta ta prietenă.

Expresie standard: Ok, hai să dăm jos toate hainele şi doar să fim împreună. Nu trebuie să facem nimic.
Răspuns: Nu, mulţumesc! Nu-ţi par deloc inteligentă? La revedere!

Expresia standard: Nu mă găseşti atrăgător?
Răspuns: Te găsesc foarte atrăgător. Îmi placi foarte mult. Dar făcând păcatul acesta o să distrugem relaţia pe care o avem acum.

Expresie standard: Nu-ţi face griji, mă protejez.
Răspuns: Vei avea nevoie să te protejezi de tatăl meu dacă nu mă laşi în pace.

Expresie standard: Dar te iubesc...
Răspuns: Atunci te rog dovedeşte-o respectându-mă.

Expresie standard: Dar ce tot aştepţi?
Răspuns: Aştept luna de miere şi persoana cu care voi fi căsătorită.

Expresie standard: Sexul nu-i mare lucru!
Răspuns: Este un mare lucru pentru mine, un mare lucru pentru viitorul meu soţ (soţie), şi foarte important înaintea lui Dumnezeu. Vreau să-mi păstrez fecioria până la căsătorie!

Expresie standard: Dacă m-ai iubi cu adevărat...
Răspuns: Dacă m-ai iubi cu adevărat nu mi-ai cere asta.

Expresie standard: Toată lumea o face.
Răspuns: Atunci nu vei vei avea probleme în a găsi pe altcineva. Good-bye!

Traducere şi adaptare Ramona Pop

Va urma :)

Niciun comentariu: