miercuri, 31 octombrie 2012

Serile Tălpălari, Despre Seminarul iertării

Despre Seminarul iertarii, 30 octombrie


Spicuiri...

Dumnezeu ne da poruncile ca pe niste ipoteze, pe care la putem proba, trai pe viu. Asta poate parea ca o nebunie, dar ea e singura sanatate mentala si singura iesire.

Primul pas in pocainta este constientizarea faptului ca daca eu continui asa, in nefericirea mea nu mai am nici o sansa. Pacatele mele, vibratiile mele sunt pamantul sufletului meu. Peste acest pamant Dumnezeu sufla si da duh de viata.

Dumnezeu nu ne cere sa nu mai facem pacate, ci sa le marturisim.

Iertarea este o lucrare a energiei necreate in eliberarea energiilor mele create. Daca energiile mele create sunt captive in ranchiuna si tinerea de minte a raului, energia necreata a lui Dumnezeu nu poate intra in mine. Asta este onoarea libertatii omului, respectul pe care Dumnezeu il are pentru om si alegerea lui.

Seminarul iertarii vine cu o dimensiune psihologica, o dimensiune practica si o sesiune duhovniceasca.


A-L cunoaste pe Dumnezeu: iertarea e o cale de a-L cunoaste si a fi cunoscut. Este o patrundere a energiei Lui necreate in energiile mele create. El vine si ma cunoaste acolo unde sunt eu, in iad, in necunoastere. Invatand sa iert eu intru in legatura existentiala cu El.

Porunca de a ierta eu inainte a iertarea Lui nu este o conditie, este o oferta, o putere de care putem sa ne folosim.

Intre mine si Ionel e bataia, intre mine si Dumnezeu este iertarea. Iertarea nu este conditionata de Ionel, ci e problema mea cu Dumnezeu.

Noi nu putem deveni vas primitor al darurilor Duhului Sfant daca nu facem loc prin iertarea si eliberarea prin iertare. Toate darurile vin prin iertare.

A ierta este o problema a inimii, ca adanc al fiintei mele si nu una a gandirii pozitive sau sentimentelor bune.

Garantia iubirii este tocmai ca eu stiu ce mi-ai facut rau, dar eu te-am iertat. A ierta inseamna sa-ti aduci aminte de ce a fost rau, dar sa nu mai acuzi sau invinovatesti pe nimeni. Eu te iubesc in ciuda raului pe care mi l-ai facut.

Este important sa nu ne mai gandim la cine e vinovat, ci sa traiesc fiecare sentiment cu Dumnezeu, sa traiesc durerea cu Dumnezeu.

Prin iertare relatia ranita se reinnoieste, se schimba.

Iertarea nu este un act juridic, ci este o taina.
Pentru impacare e nevoie de fapte prin care sa restaurez, imi cer si iertare dar e nevoie de fapte pt continuarea relatiei si pentru impacare.

Eu cand iert, eu ies cu sufletul dintr-o relatie bolnava, ies din haul asta sufletesc si ma mut in alt nivel al trairii.

Eu pot sa iert numai daca devin om intreg, omul indumnezeit prin actul divino-uman al iertarii.

Numai in relatie ma pot vindeca, pot ierta si pot primi iertarea. Relatia este o realitate vie, reala.
Supararea poate continua si dupa ce ai iertat, pentru ca mâniei si tristeții le ia timp pâna se sting.

Asculta si primeste fiecare sentiment, dar nu te lasa condus de el in comportament.  Fa din acest sentiment carnea rugaciunii. Simt un gol in mine si un rau, asta Il dau lui Dumnezeu acum!

Sa incep de unde sunt eu acum si sa Il chem pe Dumnezeu in ce sunt acum.


Binecuvantarea ma ajuta sa raman in relatia cu Dumnezeu si ma pazeste de rau.


Eu ofer ascunsurile mele Domnului si El imi da cele ascunse ale Lui.


Noi ne-am lipit de pacat, de resentimente, de rautate, de presiunea pacatului.


Sa ne punem viata in aceasta rugaciune: DOAMNE, DA-MI SA TE CUNOSC SI SA TE IUBESC!


Iadul este energie necreata, iubirea pentru cei care nu vor sa fie in rai.



Niciun comentariu: