duminică, 31 martie 2013

Pentru prietenele mele, cu drag



Song - Give Me Some Sunshine
Film - 3 Idiots
Singer - Suraj Jagan, Sharman Joshi
Lyricist - Swanand Kirkire
Music Director - Shantanu Moitra
Artist - Aamir Khan, Kareena Kapoor, R. Madhavan, Sharman Joshi
Music On - T Series

LYRICS (+ Translation)
___________________
Saari Umar Hum
We kept living

Mar Mar ke jee liye
An incomplete life till now,

Ek pal to ab humein
Jeene Do Jeene do
Let us live fully for a moment now.

Saari Umar Hum
Mar Mar ke jee liye
Ek pal to ab humein
Jeene Do Jeene do

Give me some Sunshine
Give me some rain
Give me another chance
I wanna grow up once again

Kandhon ko kitaabon
The weight of books has

Ke bojh ne jhukaya
Rishvat dena to khud
Buckled our shoulders

Papa ne sikhaaya
My father himself taught me how to bribe

99% marks laaoge to
If I scored 99 % marks,

Ghadi varna chhadi
I used to get a watch for prize
Else I got beating with a stick as punishment.

Likh likh kar pada
Hatheli par
I have got boils on my hands

Alpha beta gamma ka chhaala
By writing formulas of science

Concentrated H2SO4
Concentrated Sulphuric acid(Chemistry)

Ne Poora Poora bachpan jala daala
Has burned my whole childhood.

Bachpan to gaya
We have lost our childhood

Jawaani bhi gayi
As well as youth

Ek pal To ab humein
Now let us live fully

Jeene Do jeene do

For a moment.

Bachpan to gaya
Jaawani bhi gayi
Ek pal To ab humein
Jeen Do jeene do

Saari Umar Hum
Mar Mar ke jee liye
Ek pal to ab humein
Jeene Do Jeene do

Give me some Sunshine
Give me some rain
Give me another chance
I wanna grow up once again.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Minunat film! mi-am propus sa-l revad... O zi frumoasa! Post bun!

Unknown spunea...

Minunat film! mi-am propus sa-l revad...O zi frumoasa! Post cu folos!

Ramona spunea...

Mulțumesc, doamna Adelina. Asemenea vă doresc și eu din toată inima.

Am revăzut filmul aseară cu prietenele mele :)

Într-un interviu pe care l-am găsit recent, Aamir Khan spunea că nici un film făcut de el după 3 Idiots (2009) nu a ajuns atât de popular ca acesta.
E un film original, nu cred că am mai văzut un altul cu asemenea subiect, cu excepția filmului ”Steluțe pe pământ”.
Și ce diferență, ca de la cer la pământ, între filmele simpliste realizate la Hollywood despre viața studenților/elevilor, și cea redată în 3 Idiots...care seamănă atât de mult cu viața elevilor/părinților/profesorilor din România, sistemul de învățământ fiind identic!(Cu mici excepții, ca să nu spună cineva că generalizez.)

Unknown spunea...

Ramona, am vazut azi filmul 3 Idiots si mi-a placut mult! Multumesc pentru ca ai scris aici despre el.

Ramona spunea...

Mă bucur mult.