marți, 14 ianuarie 2014

Despre carti, numai de bine

Nicol m-a invitat la o leapsa despre carti. Suna chiar interesant, mai ales ca mi-a facut placere sa citesc raspunsurile ei.


1. Prima amintire cu mine citind.
In clasa, la scoala, urmarind cu degetul literele jucause din Abecedar.

2. Prima carte pe care am citit-o şi recitit-o.
Nu-mi amintesc prima carte citita, tata ne cumpara multe carti cu povesti, le tin minte si acum paginile cu imagini frumos desenate, dar imi amintesc prima carte pe care mi-am dorit sa o recitesc, Mizerabilii, de Victor Hugo. 

3. O carte pe care fiecare copil ar trebui să o citească
Cerul plin de stele.

4. Locul meu preferat de citit
In fotoliu.

5. Accesorii obligatorii în timpul lecturii
Un creion pentru notite. In cartile mele am obiceiul sa fac insemnari asupra unor fragmente la care sa revin.

6. Numărul cărţilor de pe lista mea de lecturi viitoare
Nu am, toate la timplul lor.

7. Ultima carte pe care am primit-o sau am cumpărat-o
Sfantul Iov din Uglea, fiu al Maramuresului, carte primita in dar.

8. O carte care mi-a schimbat viaţa într-un fel
Robin Norwood, Femei care iubesc prea mult. 

9. O carte care îmi place, dar care pare să nu placă nimănui.
Madame Bovary, de Gustave Falubert.

10. O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare să o iubească.
Orice carte cu diete. :)

11. O carte care mă intimidează.
A fost o astfel de carte in biblioteca mea, si apoi am inceput sa o citesc. Mi-a trecut.

12. Trei dintre scriitorii mei preferaţi
I. L. Caragiale, Victor Hugo si arhim. Simeon Kraiopoulos (nu-i musai sa fie toti scriitori, nu-i asa?)

Multumesc de leapsa, Nicol, mi-a prins bine o pauza de la Legislatie. :)
  

Niciun comentariu: