duminică, 21 iunie 2015

O recomandare pe ziua de azi


Este un blog bine scris si foarte interesant. Probabil sunt multi dintre voi care deja il stiti, insa eu l-am descoperit abia azi. 

Ce este un credit dragul meu?
Nu iti permiti? Nu cumpara! Traieste cu cat iti permiti . Vrei mai mult ? Atunci transforma aceasta dorinta in actiune – invata mai mult , munceste mai mult si cumpara ce doresti cand iti permiti. Daca crezi ca nu o sa-ti permiti niciodata o casa raportandu-te la venitul tau inseamna ca ai o problema – tocmai ai luat contact cu realitatea si din acest punct trebuie sa iti construiesti viata si venitul altfel . Cand va mai vine ideea sa luati un credit ganditi-va ca “siguranta” aceea iluzorie “am casa mea” este cel mai volatil lucru din lume. Casa nu este a ta – este a bancii (...)
Ce mai faceti doamna profesoara?
Astept rabdator in sediul unei banci sa semnez niste hartii. Mai am doar o persoana in fata mea pana voi putea vorbi cu un consultant sa ii explic ce trebuie sa faca. In fata mea o doamna ingrijita foarte atent insa imbracata saracacios asteapta sa vorbeasca cu un operator. Imi atrage atentia pentru ca din zece in zece secunde se uita undeva in spate atent si face semne. Fara sa vreau, observ, ca in mana are o hartie prin care banca o instiinteaza ca daca nu plateste rata restanta de 130 de ron o va executa silit. In sfarsit ii vine randul si fara sa vreau aud conversatia pe care o are cu consultanta bancii. Doamna imi pare inteligenta si coerenta. Consultanta ii explica ca trebuie sa plateasca datoria si abia dupa aceea va putea ridica alocatia copiilor pentru ca are contul blocat sau ceva de gen. Doamna raspunde ca daca ridica alocatia poate plati datoria insa banca este ferma pe procedura. Ma uit mai atent la doamna din fata mea. Are o dezamgire sincera pe fata ca si cum I s-ar fi prabusit lumea. Nu inteleg ce atata mare problema 130 de Ron…si mai ales nu inteleg dezamagirea imensa de pe fata ei.





 



Niciun comentariu: