marți, 9 ianuarie 2018

Cum să trăim viața cu sens


Viața, Copil drag, nu are sens atunci când facem din evenimentele vieții sens: să reușesc, să mă însor, să am copii, să am casă, carieră. Când omul face din așa ceva sensul vieții, ea devine total lipsită de sens și greu de trăit. Atunci care este sensul adevărat al vieții? Este chiar viața. Dacă îmi îndrept atenția către viața mea și îmi asum s-o trăiesc cu sens - cu prezență, cu rugăciune, cu bunătate, cu responsabilitate - totul se schimbă. Dar e greu pentru că mulți suntem robi ai unor dorințe și nevoi artificiale, suntem zăpăciți de programe năucitoare, dar nu este imposibil pentru că Dumnezeu e prezent în inima fiecărui om și bate la ușă și așteaptă să-I răspundem ca să ne învețe pas cu pas, clipă de clipă, cum să trăim viața cu sens.

Domnul să te binecuvinteze!

Maica Siluana

Niciun comentariu: