miercuri, 11 martie 2009

Secvente...

In drum spre casa, intr-o zi noroasa, am intrat intr-un magazin. Eram prea ingandurata sa mai vad si chipurile oamenilor, dar aud o voce de copil si privirile mi se indreapta spre el.
Vad in fata mea un copil tinut de mana de tatal sau. Trec pe langa mine.
-...si am luat un 8 la mate...
-...
-...si nu-mi dai un pupic?
Tatal se apleaca si-i da un pupic.
-Si am mai luat...
Nu-l mai aud, dar il vad privind in sus cu dragoste spre tatal sau...

Cat de minunati sunt copiii...

Asa mai uit de "bunicute" in blugi care isi duc nepoatele insarcinate la medici lipsiti de scrupule, uit de parinti care isi lasa copii singuri acasa pentru a cauta comori la mii de kilometrii departare, lasandu-i sa traiasca cu ulcer provocat de stres si tristete, in urma plecarii lor, uit de parinti care dau copiilor bani de buzunar milioane ca sa "aiba si ei acolo, ceva" si "le dau totul si le fac totul"...

Ramona

Niciun comentariu: