marți, 15 decembrie 2009

Daruri pentru cei dragi (facute in casa)

Mai trec uneori prin raionul de jucarii de prin magazine sau librarii si observ cum jucariile pentru fetite devin tot mai "artificiale" in sensul ca sunt niste manechine sexy, iar mai nou au aparut doar capete de papusi, numai bune de pus in practica machiajul. Cum sa-i cumperi asa ceva unei fetite!? Ce o inveti, de fapt? Papusile, jucariile de plus sau din alt material sunt pentru copii mici prieteni cu care vorbesc, le spun gandurile si dorintele lor, le impartasesc bucurii sau tristeti. Pentru ei, acestea au suflet, sunt vii, le raspund. Ce fel de dialog o fi intre o papusa-manechin si o copila!?
Jucariile pentru baieti sunt tot mai agresive-pusti, pistoale si animale inarmate si roboti, in marea lor majoritate. Desigur, exista si exceptii. Am vazut si papusi confectionate din panza, cu rochite frumoase, cu palarii, cu parul din fire de diferite dimensiuni si culori adunat in codite. Iar jucarii de plus sunt destule- mai mici sau mai mari, gigantice, unele dintre ele... la preturi destul de mari.

Pentru cine are rabdare si vointa, va recomand sa confectionati chiar voi jucarii pentru cei dragi si sa le daruiti, sa le asezati sub brad :).
Cand mi-a arata Simona papusica facuta de ea, m-am bucurat mult sa vad o papusa frumoasa si delicata, (inocenta, cum spunea cineva:)
Mi-a placut si am incercat sa cos si eu o papusica. Au iesit doua. In timp ce le coseam, mi-am dat seama ca imi era dor de lucru de mana; m-am relaxat si m-am bucurat in acelasi timp. Am cusut un pic si la masina.
Pe acestea le voi darui si voi mai face si altele, in alt mod. Deja am terminat si alta jucarie, un animal dragut pe care, la randul lui, il voi darui.
De Craciun, nu cumpar daruri, le confectionez in casa :)
Puneti-va creativitatea la incercare, va iesi ceva minunat si copiii, prietenii, cei dragi ai vostri se vor bucura mult. Mai ales ca vor fi confectionate de mana voastra, cu drag, din inima :)

Alaturi, puteti aseza si o felicitare.


Ramona

Niciun comentariu: