marți, 15 iunie 2010

Doctorii m-au speriat că fetiţa mea ar avea sindroame...

Mulţumesc!

Dragă Măicuţă,
În 13.02.2010 vă scriam cu disperare despre sarcina mea. Doctorii m-au speriat că fetiţa mea ar avea sindroame...
În 25 mai am născut-o pe Elena, de 4 kg şi-i frumoasă ca un înger. Naşterea a fost complicată, în final terminându-se în cezariană de urgenţă, dar Dumnezeu şi Maica Domnului ne-a salvat pe amândouă. Acum totul e bine şi vă mulțumesc din suflet pentru încurajări şi rugăciuni. Doamne ajută! Îmi place nespus de mult psalmul 90 şi cântarea aceasta:
Cine este Dumnezeu,
Mare ca Dumnezeul nostru?
Tu eşti Dumnezeu,
Carele faci minuni!
Cu adâncă recunoştinţă,
Laura
*
Slavă Ție, Doamne! Slavă Ție!
Și mulțumesc mult, Laura mea că ai avut curajul să crezi în El mai degrabă decât în sărmanii medici care nu cunosc încă lucrarea Domnului cu și în cei ce cred în El și în puterea rugăciunii. Vă mulțumim tuturor celor care v-ați rugat pentru Laura și pruncuța ei.
S-o botezați degrabă, Copila mea, ca s-o puteți împărtăși cu Viața pe care ne-o dă Domnul prin Sfintele Taine.
Cu dragoste și prețuire și recunoștință,
Maica Siluana

Niciun comentariu: