marți, 20 iulie 2010

Darul lui Dumnezeu

Cornelia Rada

Vacanţele de vară petrecute la ţară erau pline de veselie pentru că ea era acolo, la bunica, şi împreună cu surioara ei îmi umpleau zilele de bucurie şi veselie, alături de toţi oamenii dragi din satul de poveste din care m-am întors de curând...
Pe Cornelia a binecuvântat-o Dumnezeu cu multe daruri.
Cornelia e o gospodina minunată, coase, găteşte cu drag pentru familia ei dar şi pentru evenimente deosebite din viaţa prietenilor care apelează la ea pentru că ştiu că se pot baza pe ea, nu se dă în lături de la nicio muncă binecuvântată de Dumnezeu, se ocupă cu multă dragoste, împreună cu soțul ei, de cei doi copilaşi pe care i i-a dăruit Dumnezeu, are mereu o vorba înţeleaptă pentru fiecare din cei care îi cer un sfat, şi...ei bine, despre un dar anume am să încep acum să vă vorbesc.
Totul a început în luna martie, când a realizat două felicitări. Apoi a început să creeze tot mai multe astfel de modele şi să facă tablouri. Creativitatea ei debordantă se vede în toate tablourile ei. Ideile îi vin şi noaptea în somn.
Cornelia pune din frumuseţea sufletului ei în tablourile minunate pe care le creează, acestea fiind şi o modalitate de exprimare. Pe mine m-a lăsat fără grai când am vazut tablourile:)


În adolescenţă mi-a spus odată, înainte de culcare, o poezie-poveste fantastică de vânătoare, "Mistreţul cu colţi de argint", de Ştefan Augustin Doinaş, cu atâta farmec, încât cuvintele prindeau viaţă înaintea mea. În noaptea aceea am adormit cu gândul la prinţul din Levant şi la misteriosul mistreţ cu colţi de argint. Acum m-am culcat cu gândul la florile pe care le-a pus cu atâta măiestrie în tablourile ei.
E verişoara mea:)
Vă invit să vizitaţi blogul ei: http://corneliarada.blogspot.com/

Niciun comentariu: