Gingasie

Comentarii

Umbra din umbra a spus…
Suuuuper!!! :X
Doamne, un pui de caprioara! :X:X
Ana a spus…
Foarte frumos!
Elena a spus…
Mă bucur că ţi-a plăcut fotografia! :) Doamne ajuta!
Ramona a spus…
Elena, e poza ta?
Vai, ce mica e lumea:)) Am si eu un cont pe OrthPhoto, dar nu mai am timp sa pun poze, acum ma bucur mult doar sa ma uit la ele:))
Da, e o poza care imi place mult, mai ales ca-i la Man. Barsana:)
Doamne, ajuta!
Elena a spus…
Da,Ramona, eu sunt - Elena de pe orthphoto :P
Din intamplare am vazut fotografia aici, pe blogul tau, si parca mi s-a parut cunoscuta de undeva :P
DOAMNE AJUTA!
http://www.orthphoto.net/user.php?id=4219&id_jezyk=1
Ramona a spus…
Da, asa ma gandeam si eu :)
Am pus linkul sub fotografie, daca dai clik pe "OrthPhoto.net", te duce direct la sursa.
Doamne ajuta!
Bucurie.

Postări populare de pe acest blog

Ajutorul venit prin rugaciunea catre Maica Domnului

În mine e iadul, în mine e raiul...

Paraclisul Maicii Domnului