O pauză e bine-venită

Comentarii

Tăcere inimă... a spus…
Buna Ramona

Te invit sa-l cunosti pe Sfantul Mare Mucenic Efrem cel Nou, Grabnic Ajutatorul, canonizat anul trecut pe 5 mai.

http://tacereinima.blogspot.com/2012/02/descoperirea-moastelui-sfantul-efrem.html

O zi binecuvantata si iti urmaresc cu drag blogul!

Oana
anastasia a spus…
Sunt întru totul de acord - decenţa, delicateţea... sunt vindecă răni ascunse adânc în fiinţa noastră.
Bună dimineaţa, Ramona. Mi-ai mângâiat inima. Domnul să-ţi răsplătească!
Ioan a spus…
Din ce film e? :)

Numai bine!

Alex
Ramona a spus…
Alex, e din filmul ''Vacanţă la Roma''. Foarte bun. :)
Goda a spus…
Superb blogul!
Ramona a spus…
Bine ai venit, Goda!
E interesant şi blogul tău :)
Mi-a plăcut ce am citit acolo.
Eşti un tânăr curajos şi inteligent.
Ady a spus…
Buna ziua,
Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra despre mama mea, Gabriela Tudorache.Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei.Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.
dumitru_gabriela31@yahoo.com
Ramona a spus…
Doamne, ajută, Ady!
Încă nu mă pot ocupa acum de blog, pauza mea se prelungeşte.
Dumnezeu să-i dea sănătate şi toate cele de trebuinţă mamei tale şi celor dragi ai tăi.
Pentru rugăciunile Sfinţilor Părinţilor noştri, Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-ne pe noi.

Postări populare de pe acest blog

Ajutorul venit prin rugaciunea catre Maica Domnului

Paraclisul Maicii Domnului

În mine e iadul, în mine e raiul...