luni, 18 august 2008

Iarta-ma

O alta istorioara (o intamplare traita de o prietena)

Prietena mea s-a nascut cu o malformatie la buze (buza superioara despicata, “buza de iepure”, cum se mai spune). Medicii, desigur, au operat-o, insa se stie ca ramane un semn rosiatic in urma acesteia. Parintii au crescut-o, au educat-o si au inconjurat-o cu multa dragoste.

Pe cand era la scoala, un coleg o necajea mereu si-i spunea : “iepuriţă, iepruiţă”. In fiecare zi striga asa in urma ei.
Fetiţa a crescut, acum e casatorita si are trei copii care o iubesc nespus.
Intr-una din zile, mi-a povestit ca a avut de mers la spital, sa viziteze un bolnav. Acolo, in hol l-a intalnit pe fostul ei coleg. Plangea... Cand a dat cu ochii de ea, a venit ţintă si i-a spus: "iarta-ma, iarta-ma, stiu ca te-am suparat in copilarie, stigam dupa tine “iepuriţă”, si nu m-am gandit la suferinta pe care ti-o provocam. Acum iata, sotia mea a nascut o fetiţă. Copilul meu are acelasi defect, s-a nascut cu buza de iepure”.
Prietena mea s-a uitat cu mila la el. Il iertase demult.


Ramona P.

Niciun comentariu: