vineri, 13 iunie 2008

Frica de examen

Sărut mâna, Măicuţă! Vă cer anticipat iertare pentru prostioara cu care am să vă deranjez, dar nu ştiu ce să mai fac... Îmi este atât de frică de unele examene din facultate încât nu mă duc la ele, ori pentru că mă gândesc că nu ştiu suficient, ori pentru că am impresia că nu o să mă treacă. Ce să fac, Măicuţă? Cum trebuie să mă lupt cu frica, care până la urmă tot un păcat este?Camelia

Fetiţa mea, cred că cineva, cândva, ţi-a "băgat" în căpuşor că tu nu poţi, că tu nu vei reuşi şi tu ai crezut şi ai acceptat ca adevărat, în ciuda evidenţelor. Nu? Ce să faci? Să te smereşti şi să accepţi ca mai degrabă să pici examenul decât să nu te duci. Aşa ai şi o şansă şi la examen, şi să creşti duhovniceşte! Să spui: "Mor de frică, dar mă duc!". Să înveţi cât poţi, să te rogi şi să te arunci în apă! Şi să te rogi! Ce zici?
Cu drag mult,M. Siluana

Sursa: http://sfintii-arhangheli.ro/

Niciun comentariu: